سلام عزیزم متاسفم همونطور که گفتیامکان مستقل شدن نیست پس حالا باید چه کرد؟؟؟
بهترین راه برای اینکه همسرخیلی رو خانوادش حساس نشه و برای شما گارد نگیره اینه که شما ایشون حساس نکنی بلکه درراستای خانوادش پیش بری
یه اصلی درروانشناسی هست بنام اشباع یعنی اگر کسی یه کار غلطی رو انجام میده و هیچی روشی برا ترک اون نیست پس اگرفرد رو وادار کنیم بیش از حد اون کاررو انجام بده فرد ازاون کار متنفرخاهد شد مثلا اگر کسی شرابخار هست و در روز 4_5 بار مصرف میکنه اگر مجبورش کنیم بیش از حد توان مصرف کنه ازون متنفر خاهد شد
چون شمابیش از حد مانع ایشون درروابطش با خانوادششدی حتی در لفظایشون رو حریصتر کردی
مثلا همسر خود من تک پسره مناز روز اول تصمیم گرفتم که رابطه خوبی با خونوادش ایجاد کنم البته نه پسر خاله بشم نه بیش از حد خودم بگیرم سنگین رنگین
دایم به همسرم میگفتم بریم به خونوادت سر بزنیم ، بهشون زنگ بزن حالشون بپرسو.....
تا اینکه همسرم میگفت باشه حالا بعدا یه وقت دیگه و.....
هیچ وقت از خونوادش پیش همسرتذبد نگو تازه بگو اره چقدرخوبن چقدربفکرمونن اگر چیزی دادن مثلا براتون غذا فرستادن بجای اینکه بگی اه این چیه مادرت کهفقط بفکر تو بگو وااییییی دستشون درد نکنه چقدر زحمت کشیدن
یا بگو اره کارهخوبی میکنی همش میری بهشون سرمیزنی وقتی میخاین بری بیرون بگوبه خونوادت هم بگو بیان با اینکه خودشون نگفته میان اما این گفتن شما بعدا اثر خودش رو درجهت عکس خاهد گذاشت
اینقدر خودت اول پیشدستی کن تا همسرت خودش بگه نمیخاد اصلا میخام خودمون دوتا باشیم
شما فقط یهمدت همین راه رو در پیش بگیر این راهی که میگم ازش مطمینم ایشالله که جواب خاهدداد
در ضمن شما هنوز یکساله ازدواج کردی ایشون چندین ساله به اونها عادت کرده پس زمان لازم داره برای دل کندن ازونها بخصوص که جدا زندگی نمیکنید
در مورد رفتار خواهر شوهرت باید بگم که دقیقا ایشون خوب میدونه بایهمرد چطور رفتار کنه که تو دستش موم باشه حتما ازش یادبگیر
حتما حتما حتما سخنرانیهای دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون و اقتدار مرد دکتر رو گوش کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله
اونوقت میفهمی چرا میگم خاهر شوهرت خوببلده چیکار کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)