عزیزم وقتی اساس یه رابطه اشتباه پایه گذاری شده باشه مسلما راه حلش ادامه دادن اون رابطه نیس. یعنی تنها راهش جداییه. وابستگی هم خب تو همه رابطه ها هس، باید یاد بگیری کنترلش کنی. به نظرت تا کجا می خوای ادامه بدی؟ آینده ی روشنی با این فرد در انتظارت هست؟ این صیغه هم که میگی هیچ چیزی رو تضمین نمی کنه.
فقط از این متعجبم که شمایی که رابطه قبلیت مشکل داشته چجوری راحت با ایشون ارتباط برقرار کردی؟ اصولا نباید یه مدتی طوری باشیم که سمت جنس مخالف نریم؟ نباید یه مدتی برین زنگ تفریح رابطه؟ قطع کنیم و یه وقفه ایجاد کنیم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)