سلام...
دوستان خیلی واضح توضیح دادن.
شما نباید رابطه گذشته رو نقطه ضعف تلقی کنید. وگرنه بقیه هم این رو ضعف به حساب میارن... ازش شرمنده نباشید، خیلی مطمئن و جدی اگه صحبتش شد بگین متوجه شدم دختر مناسبی نبوده و رسمیش نکردم! این خیلی هم خوبه که بدونن به احساستون غلبه کردین و کنار گذاشتینش... مگه وقتی یک فرد با کسی نامزد میشه و پخش میشه که قراره با دختری ازدواج کنه اما به هر دلیلی این موضوع بهم میخوره، اون پسر نمیتونه خواستگاری کس دیگه ای بره؟ یا نمیتونه از خواستگاری قبلیش صحبت کنه؟
واقعا اگه خانواده ای بخاطر این موضوع ردتون کرد، به حریم شخصی و اختیاراتتون توهین کرده...








علاقه مندی ها (Bookmarks)