آقا بهنام عزیز داستانتو خوندم
باز از اینکه هنوز هم تو جامعه مردایی مثل شما هست میشه امیدوار شد
کار خوبی کردی که فرصت دادی دیگه خیالت راحته در عین اینکه آرامشت هم بهم نریخت
مطمئن باش اگه داستان نامزدیش هم واقعی باشه با کاری که انجام داد (پیام دادن )نشون داد که راهتو خیلی خوب انتخاب کردی
اگه هم داستان نامزدیش واقعی نباشه بازم از اینکه شما ابراز علاقه کردید و اون هنوز کوتاه نیومده ابراز پشیمونی نکرد یعنی که برگشتن بی فایده است
اینا رو گفتم که هیچ وقت بابت زندگی گذشتت خودتو سرزنش نکنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)