گلنوش جان ممنون به خاطر پاسخت، خیلی دوس دارم ادامه تحصیل بدم اما مطمعن نیستم قبول بشم ....برام دعا کنین لطفا
خیلی محتاج دعام
بانوی آفتاب لطف کردی کلی راهنماییم کردی........رشتم مرتبط با اینایی که گفتی نیس ولی الان میرم اون سایته رو ببینم . کار تو شبکه های اجتماعی رو هم دیدم احتمالا بهشون فک کنم.....میدونی فک می کنم همینکه دنبال کار بگردم خیلی خوبه، آخه از بس بیکار بودم اوایل اصلا می ترسیدم دنبال کار باشم، یه جورایی ترس و تنبلی قاطی می شد







، خیلی دوس دارم ادامه تحصیل بدم اما مطمعن نیستم قبول بشم ....برام دعا کنین لطفا
خیلی محتاج دعام

علاقه مندی ها (Bookmarks)