سلام
برای دختران و زنان سرزمینم دلم می سوزد که چه آقایانی قرار است حامیشان وهمسرشان بشود
فردی که از یک طرف میگوید که (با این پسر چکار کنم و حساب کار دستشان بیاید و بفهمد که این دختر کس و کار دارد.)
ولی از طرف دیگر 6 سال این دختر گذاشته توی امپاس
از اون مردی که با ایشون چت کرده که حالا من بیام توی زندگیت و تورو سر کار بزارم
ببخشید لحنم اینجوریه ولی خیلی برام عجیب بود
خدایا کاش دلمون برای حال هم برای ابروی هم بسوزه








علاقه مندی ها (Bookmarks)