این رابطه رو تموم کنید.نه پایه و اساسی داره و نه معلومه عاقبت اون چی بشه. شما خودت رو وابسته کردی حالا داری تاوانش رو پس میدی. اون آقا اگردرک دستی داشته باشه حرف منطقی رو قبول می کنه. اگر هم واقعا شما رو دوست داشته باشه ازتون خواستگاری می کنه.
اگر نه درک و شعور داشته باشه و نه ازتون خواستگاری کنه برای شما بهتر خواهد بود ایشون رو کنار گذاشته و منتظر خواستگار واقعی بمونید. وارد این دوستی ها هم نشوید آخر و عاقبت اکثرشون در کمترین حد شکست عاطفی و افسردگی است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)