
نوشته اصلی توسط
سمیرا64
سلام دوستای عزیز ممنونم بابت پاسخ هاتون
یه دوست عزیز ، من درخواست راهنمایی دارم درمورد اینکه من و خواهرهام چه برخوردی با این وضعیت داشته باشیم ؟ آیا لازم هست ما توی این قضیه (زندگی برادرم ) دخالتی داشته باشیم بعنوان دلسوز ؟ به عنوان خواهری که داره نابودیشو میبینه ، از همه اینها گذشته اون سهمی که از ما رفته چه کاری میتونیم بکنیم ؟ اصلا بنظر شما دوستان راهی هست ؟ من که نمیتونم از پدرم شاکی بشم برای این قضیه
آقای جوادیان ممنونم ازتون ، بله همینطوره ، تمام این دردسرها برمیگرده به پدرم موافقم که عنوان تاپیکم رو باید چیزی که شما میگین بذارم
نازنین جان ما خانواده ساده ای هستیم ، یچیزی رو بهتون بگم شاید به حرفم بخندین ولی ما از چندین نفر شنیدیم که خانواده دختر با سحروجادو کاراشون و پیش میبرن
علاقه مندی ها (Bookmarks)