به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    نازنین عزیز

    هیچ وقت نشسته ای دقت کنی و بررسی کنی که چرا همسرت در کنار اعضاء خانواده اش خوش تر است ؟ آیا دقت کرده ای که آنها چطور با او رفتار می کنند؟

    اینها را دقت کن و بهش بپرداز و نتیجه اش را هم در همین تاپیک قرار بده تا کمک کنیم بهتر خودت و شوهرت را بشناسی.

    و اما آنچه در فحوای بیاناتت به نظر می رسد که نیاز داریم بدانیم برداشت درستی هست یا نه تا بتوانیم راهنمایی مناسب دهیم ....

    نگاه شما نسبت به همسرت اینگونه به نظر می رسد که انحصار گرانه هست .... یعنی نوعی نگرانی برای از دست دادنش شما را به سوی حساسیت و کنترل گری کشانده است و نگرانی از اینکه مبادا محور توجهش نباشی ....

    دقت کن اشاره داشتی سعی می کنم شاد باشم و بگم و بخندم و ..... یعنی سعی می کنی اینگونه برای او نمود داشته باشی تا جذب تو شود .... و این یعنی به نظر می رسد که در حالت عادی از دورن شاد و شنگول نیستی ..... و حسهای زنانه آنگونه که همسرت را جذب می کند در شما بروز نمی یابد و سعی می کنی چنین نمود داشته باشی اگر این باشد نیاز داری خود را واکاوی کنی و گره ها را پیدا کنی که از درون این روحیات بجوشد ....

    چقدر به همسرت اعتماد داری ؟ چقدر او را توانا و قوی می بینی و خود را تحت ولایتش قرار داده ای ؟ چقدر به او تکیه کرده ای بدون اینکه نگران باشی و باورش داری که توانایی اداره زندگی را دارد ؟ چقدر برایش نسخه می پیچی در مسائل مختلف که باید ال کنی و بل کنی ؟ چقدر غر میزنی بجانش و سرزنشش می کنی و اشتباهاتش را به رخش می کشی ؟
    چقدر زنی متکی و حرف گوش کن در عین قوت در نقش زنانه خودت برایش بوده ای ؟ چقدر قلقهایش را شناخته ای؟

    منتظر پاسخ این سئوالها هستم برای راهنمایی مناسب





  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    ستاره زیبا (دوشنبه 21 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.