سلام دوست عزیز
قطعا شما نمیتونید پدر مادر همسرتون رو از زندگی حذف کنید ، پس بهتره به فکر بهبود روابط باشید و سعی کنید که کاملا منطقی و به دور از حاشیه بحران های بوجود آمده رو مدیریت کنید ...
در مورد کادو دادن و کادو گرفتن میتونم بگم چیزی که عوض داره گله نداره .... شما هم مثل خودشون در این زمینه رفتار کن
اما در مورد رفتار همسرت در جمع خانوادگی خودشون ، مردها اوایل ازدواج دوست دارن وقتی به خونه پدری میرن مثل دوران مجردی شون آزاد و رها باشن و هیچ دغدغه فکری از جانب شما (که بهتون توجه کنن یا کنارتون بنشینند )نداشته باشن ... اما به مرور به متاهل بودن عادت میکنن و این به معنای عدم علاقه و توجه همسرت به شما نیست . بهتره حساسیتت رو کم کنی
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)