سلام ! این خانم میگن کل ماه شوهر من یک قران به من پول نمیده و کل پولی که میده همون 45 تومن یارانه هست اونم گاهی میده گاهی نمیده! شان یعنی چه؟ زندگی بدون پول مگه مقدوره؟ مگه این خانم و فرزندش انسان نیستند؟ مگر میشه بدون یک قران پول در کل ماه زندگی کرد؟ با یک انسان بیمار مگه میشه با بله قربان چشم قربان گفتن چشم بر روی احتیاجات روزمره زندگی بست؟ نه بهشون پول میدن نه اجازه میدن کار کنن! دوستانی که مرتب نشاط زندگی رو محکوم میکنن آیا خودشون رو جای ایشون گذاشتن که اختیار نداشته باشن حتی یک شکلات برای بچشون بخرن؟ اختیار نداشته باشن از در خونه برن بیرون... مگه ایشون بچه نابالغ هستن؟ شان انسانی در اینه که بدون پول زندانی بشن تو خونه و بگن چشم هر چی شما بگید؟ برای گرفتن یکم پول هزار تا نقشه بکشن و رل بازی کنن؟
نشاط زندگی عزیز من نظری ندارم فقط میخواستم همدردی کنم و بگم خدا صبرتون بده و بهترین راه رو جلوی پای شما و فرزندتون بگذاره، اینهمه خانم طلاق میگیرن چطور زندگی میکنن؟ شاید شما مدتی هست اجازه معاشرت با انسانها رو نداشتید و از جامعه خبر ندارید، طرز فکرها خیلی عوض شده، با خوب و بدش کاری ندارم ولی طلاق دیگه مثل قبل تابو نیست و کسی نگاه منفی به یک خانم مطلفه متشخص نداره. این چیزی که شما الان دارید اسمش زندگی نیست... میشه گفت تلاش برای زنده مونده، امیدوارم قدرت تصمیم گیری رو پیدا کنید و خودتون و فرزند عزیزتون رو ازین وضع نجات بدید، فقط نترسید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)