
نوشته اصلی توسط
نشاط زندگی
فکور عزیز و نیکیا جون ممنونم از اینکه به مشکلم توجه کردید ممنونم و خادا رو شکر که هستید واقعا بعضی مواقع که اطلاعات آدم در بعضی زمینه کمه سر درگم میشه . بازم از همگی ممنونم که تنهام نمیزارید
فکور جان دیروز که با شوهرم صحبت کردیم قرار شد وقتی ایشون عصبانی میشه و جر وبحث میکنه من سکوت کنم و باهاش اصلا بحث نکنم در عوض اونم به دیگر خواسته های من توجه کنه دیروز می گفت اگه تو سکوت کنی اینکار رو میکنم اون کار رو میکنم و کلی وعده داد ( البته در اکثر مواقع من سکوت میکنم مگر اینکه شوهرم منو کاملا به آستانه تحملم برسونه مخصوصا این چند ماه اخیر) می خوام یک ماه هم این خواسته شوهرم رو مطلق اجرا کنم تا ببینم اونم قدمی برای بهبودی زندگیمون برمیداره و بعد یک ماه تصمیم قطعی رو بگیرم
باسلام دوباره
نشاط زندگی عزیز من به شما توصیه طلاق نکردم ها
مسلما طلاق هم عواقب دردناکی داره هم برای خودت و هم برای دخترت ولی به هر حال باید خودت سبک سنگین کنی ببینی کدوم مسیر برای شما با آرامش بیشتری توام هست
تصمیم اصلی به عهده شماست
ولی با توجه به تاپیکهات می تونم نظر بدم که صرفا با سکوت شما مسائل زندگی شما حل نمیشه
الان که شوهر شما شرمنده است و عذرخواهی کرده و به هرحال حسی داره که میشه ازش درخواستی داشت ازش بخواه که بیاد برید پیش یه مشاور
بهش بگو میخوام اشکالات کار خودمو پیدا کنم و با مشورت با یه نفر سوم که رابطه فامیلی باهام نداشته باشه دیدگاهمو ارتقا بدم بگو شاید راهکارهایی برای هردو ما داشته باشه که باعث بشه این جنگ اعصابها کمتر بشه
وقتی میاد منت می کشه حداقل یه آوانسی بگیر بعد ببخشش
ولی مواردی که در پست قبلی بهت گفتم رو هم یادت باشه هی از حق و حقوقت جلوش حرف نزن اگر تصمیم خاصی گرفتی با سکوت و سیاست کارتو انجام بده
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)