به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نشاط زندگی نمایش پست ها
    فکور عزیز و نیکیا جون ممنونم از اینکه به مشکلم توجه کردید ممنونم و خادا رو شکر که هستید واقعا بعضی مواقع که اطلاعات آدم در بعضی زمینه کمه سر درگم میشه . بازم از همگی ممنونم که تنهام نمیزارید
    فکور جان دیروز که با شوهرم صحبت کردیم قرار شد وقتی ایشون عصبانی میشه و جر وبحث میکنه من سکوت کنم و باهاش اصلا بحث نکنم در عوض اونم به دیگر خواسته های من توجه کنه دیروز می گفت اگه تو سکوت کنی اینکار رو میکنم اون کار رو میکنم و کلی وعده داد ( البته در اکثر مواقع من سکوت میکنم مگر اینکه شوهرم منو کاملا به آستانه تحملم برسونه مخصوصا این چند ماه اخیر) می خوام یک ماه هم این خواسته شوهرم رو مطلق اجرا کنم تا ببینم اونم قدمی برای بهبودی زندگیمون برمیداره و بعد یک ماه تصمیم قطعی رو بگیرم
    باسلام دوباره
    نشاط زندگی عزیز من به شما توصیه طلاق نکردم ها
    مسلما طلاق هم عواقب دردناکی داره هم برای خودت و هم برای دخترت ولی به هر حال باید خودت سبک سنگین کنی ببینی کدوم مسیر برای شما با آرامش بیشتری توام هست
    تصمیم اصلی به عهده شماست
    ولی با توجه به تاپیکهات می تونم نظر بدم که صرفا با سکوت شما مسائل زندگی شما حل نمیشه
    الان که شوهر شما شرمنده است و عذرخواهی کرده و به هرحال حسی داره که میشه ازش درخواستی داشت ازش بخواه که بیاد برید پیش یه مشاور
    بهش بگو میخوام اشکالات کار خودمو پیدا کنم و با مشورت با یه نفر سوم که رابطه فامیلی باهام نداشته باشه دیدگاهمو ارتقا بدم بگو شاید راهکارهایی برای هردو ما داشته باشه که باعث بشه این جنگ اعصابها کمتر بشه

    وقتی میاد منت می کشه حداقل یه آوانسی بگیر بعد ببخشش

    ولی مواردی که در پست قبلی بهت گفتم رو هم یادت باشه هی از حق و حقوقت جلوش حرف نزن اگر تصمیم خاصی گرفتی با سکوت و سیاست کارتو انجام بده
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  2. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    نشاط زندگی (سه شنبه 15 فروردین 96), Ye_Doost (سه شنبه 15 فروردین 96), داود.ت (دوشنبه 14 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. امروز نامه محضر گرفتیم برا طلاق.....
    توسط آخیش در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 24 مرداد 94, 13:34
  3. خوشبختیم رفت و دیگه برنمیگرده
    توسط شکوفه کویری در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 مرداد 92, 13:15
  4. ناراحتیم رو کاهش دادم، ولی هنوز تنهام
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 10 دی 90, 22:23
  5. فتیله فتیله جمعه تالار تعطیله
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 10 مرداد 88, 20:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.