فرشته مهربان عزیز ممنون از راهنماییتون. خانواده من هیچ دخالتیذتو تربیت بچم ندارن حتی خواهرم علی رغم اینکه بچمو از جون و دل دوست داره بچمو بغل نمیکنه و هروقت میاد بچمو میخوابونه و میره ک اذیت نشده باشه .حتی نامادریم تا میبینه بچم گشنشه سریع برام عصبانی میشه ک بچتو شیر بده گشنه نمونه. ولی خونه مادرشوهرم برعکسه وقتی میگم موقع خواب بچست نخوابه کللافه میشه بیشتر لجشون میگیره و هی بچرو بغل میکنن و بازور میخوان بیدار نگهش دارن. وقتی میگم گشنشه میگن تازه خورده نه گشنش نیست میبرم ببخوابونمش میگن نمیخواد خوابش نمیاد . در حالی ک مادرشوهرم حاضر نشد حتی یه ماه حموم کردن بچمو ب عهده بگیره . چند بار شست بعد خودشو زد ب اون راه ک زحمتی روش نباشه با اینکه من میترسیدم تنهایی حمومش کنم. الانم خدارو شکر ترسم ریخته اما ناراحتم ازینکه همیشه کارایی میکنن ک ب ضرر بچه منه. چطوری با قاطعیت رفتار کنم وقتی چیزی میگم بیشتر لج میکنن؟