lسلام
دوستان محترم اینجا فقط دو نفر تو تاپیکم نظر گذاشتن. من واقعا نیاز دارم کمکم کنین حتی به یه حرف که آرامش بهم بده. همه ی مشکلات روانشناسی که مربوط به مشکلات زن و شوهری و مسایل جنسی که نیست. استرس و اضطراب امروزه خیلی رایجه و یکی از بحثای شلوغ روانشناسیه. کمکم کنین خواهش میکنم .... مطلب تاپیکم این بود در مکانهای دور از خونه ترس شدید دارم از وقوع حملاتی نظیر پانیک... بیشترین چیزیم که آزارم میده مومور شدن و گز گز شدن تمام دستم و انگشتام هست ، بمحض بالا رفتن ضربان قلب و نگرانی و ترس شدید این اتفاق میافته... منو کمک کنین قراره عروس شم خجالت میکشم آبروم بره.. من حالم خیلی بد میشه جیغ میزنم ، فشار و قندم میافته و فکر میکنم دارم میمیرم. چکار کنم این دست لعنتی با شروع استرس اینجور نشه...








علاقه مندی ها (Bookmarks)