
نوشته اصلی توسط
دشلائث_دشسهئ
چرا مستقل نمی شی
مستقل شدن مستلزم تموم کزدن درس و دانشگاه نیست
منم همچی شرایطی رو داشتم
ولی من یک خانمم
برای رهایی از اون وضع تحصیلات تو شهر دور رو ترجیح دادم
اگه شهرمون بزرگ بود خیلی دوست داشتم دبیرستان که بودم سرکاربرم و خودمو بالا بکشم
ولی نشد تحصیل راه دور رو چسبیدم
چقدر تفاوت سنی تون زیاده فکر کنم این مهمترین مسئله تو این اختلاف باپدرتون هست
پدرتون مطمئنا ناخواسته موجب به وجود آومدن چنین شرایطی برای شما شده چون هر پدری خیر بچه شو می خواد
مثلا ما پدرم خیلی دوست داره همه جا خودشو خوب جلو بده به قیمت خورد کردن بچه هاش غرور بچه هاشو له کنه با این تفکر که با سر خم کردن بچه هاش جلوی بقیه ، بگن بچه های خوبی تربیت کرده که علاوه بر مطیع بودن جلوی پدر مطیع مردم هم هستن بدونه در نظر گرفتن اینکه با این رفتار اعتماد به نفس بچه هاشو میکشه
ما برای تغیر رفتار پدرم از کسایی استفاده کردیم که خودش براشون احترام قائل بود و حرفشون برای پدرم سند بود
فقط اینو بگم رفتار پدرم ضربه های غیر قابل جبرانی به برادرام زد که بیشتر تو جامعه بودن که دیگه نمیشه به هیچ وجه حلشون کرد
احتمالا اعضاء این سایت این مسئله رو مسخره ببینن
ولی واقعا چنین مسائلی هم هستن
بهترین حالت هم استفاده از یه بزرگتره که شرایط پدر و فرزند رو همزمان درک کنه و صحبت خودتون با پدرتون که این شما هستید که براش می مونید این شما هستید که غمخوارشید ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)