به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 فروردین 96 [ 01:20]
    تاریخ عضویت
    1396-1-06
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yarmehrban نمایش پست ها
    سلام آقا جواد
    دو تا مسئله مطرحه که باید بهش توجه کنی ، یکیش میتونه برات زجر آور باشه.
    اولین مسئله اینه که ممکنه دختر مورد علاقت بهت پاسخ مثبت بده، اما چون یکسال بلکه بیشتر شما قرار میدی تا شرایط مالیت بهتر بشه، تو این مدت حرف های دیگران و اتفاقات جدید باعث بشه نظر این دختر و خونوادش نسبت بهت تغییر کنه و بگن ما راضی نیستیم و میخوایم تمومش کنیم. یعنی باید خودتو آماده کنی که این حرفو یه وقتی بشنوی ، ممکن هم هست نشنوی. میخوان بگم یک، سعی کن وابسته نشی‌ دو، مدیریت کن رابطتت رو و سه، اگر این اتفاق افتاد خونسرد باش و چشم بپوش . آمادگی خیلی مهمه.
    اما اگر این نگرانی رو داری، اون موارد بالا رو پیش بینی میکنی و آماده ای و میخوای بالاخره تکلیفت رو بدونی بنظرم به مادر بگین تماس بگیرن و مسئله رو مطرح کنن. اگر جور شد و تشریف بردین بگین جلو بزرگترا بفرمایین که، من فعلا تا فلان موقع میخوام از کاری که میکنم پسنداز کنم و این برای ازدواجم هست.. منتها با والدینم اومدم تا اگر شما و دختر خانومتون موافقین ما یک نشونی جا بگذاریم و از بابت ایشون خیالم راحت باشه...، نگران اومدن خواستگار و غیره نباشم.
    اگر هم بتونین عقد کنین چه بهتر، تا زمان عروسی موعد میگذره و شما هم پولتونو کنار میگذارین. فقط اینجا واقعا باید مرد زندگی باشین و زیر قول و قرار و زندگیتون نزنین و یکبار برای همیشه ازدواج کنین.
    اگر هم نشد که هیچ ، سراغ کیس های بهتری برین ، فقط یه نفر که تو دنیا نیست شما بخواین بهش فکر کنین! آدمهای بهتری هم هستن... درباره چهرتونم اگر جلو دختری بگین من زشتم و فلانم سوء استفاده میکنن بر جنبه های بهتر خودتون تکیه کنین. در ضمن زشت بودن به حرف مردم نیست ، مردم به زیباترین آدمم عیب میگذارن پس توجه نکنین. شما همین هستین... خودتونو دوست داشته باشین تا دیگران هم شما رو دوست داشته باشن. امیدوارم زندگی خوب و شادی داشته باشین
    سلام
    من اصلا نگران مشکل مالی نیستم . میتونم یه کار پاره وقتم انجام بدم تا زودتر به نتایج مالی برسم.
    نگرانی اصلیم ظاهر و قد و قامتم هست .جلوی دختر که نمیگم زشت هستم خودش میبینه .
    اگر این کیس نشه که ازدواج کردن کلا کنار میذارم به خاطر همین میترسم جلو برم .اخه قیافه و قد که دست من نبوده .

  2. کاربر روبرو از پست مفید Javad. تشکرکرده است .

    Ramin231 (پنجشنبه 10 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.