
نوشته اصلی توسط
yarmehrban
سلام آقا جواد
دو تا مسئله مطرحه که باید بهش توجه کنی ، یکیش میتونه برات زجر آور باشه.
اولین مسئله اینه که ممکنه دختر مورد علاقت بهت پاسخ مثبت بده، اما چون یکسال بلکه بیشتر شما قرار میدی تا شرایط مالیت بهتر بشه، تو این مدت حرف های دیگران و اتفاقات جدید باعث بشه نظر این دختر و خونوادش نسبت بهت تغییر کنه و بگن ما راضی نیستیم و میخوایم تمومش کنیم. یعنی باید خودتو آماده کنی که این حرفو یه وقتی بشنوی ، ممکن هم هست نشنوی. میخوان بگم یک، سعی کن وابسته نشی دو، مدیریت کن رابطتت رو و سه، اگر این اتفاق افتاد خونسرد باش و چشم بپوش . آمادگی خیلی مهمه.
اما اگر این نگرانی رو داری، اون موارد بالا رو پیش بینی میکنی و آماده ای و میخوای بالاخره تکلیفت رو بدونی بنظرم به مادر بگین تماس بگیرن و مسئله رو مطرح کنن. اگر جور شد و تشریف بردین بگین جلو بزرگترا بفرمایین که، من فعلا تا فلان موقع میخوام از کاری که میکنم پسنداز کنم و این برای ازدواجم هست.. منتها با والدینم اومدم تا اگر شما و دختر خانومتون موافقین ما یک نشونی جا بگذاریم و از بابت ایشون خیالم راحت باشه...، نگران اومدن خواستگار و غیره نباشم.
اگر هم بتونین عقد کنین چه بهتر، تا زمان عروسی موعد میگذره و شما هم پولتونو کنار میگذارین. فقط اینجا واقعا باید مرد زندگی باشین و زیر قول و قرار و زندگیتون نزنین و یکبار برای همیشه ازدواج کنین.
اگر هم نشد که هیچ ، سراغ کیس های بهتری برین ، فقط یه نفر که تو دنیا نیست شما بخواین بهش فکر کنین! آدمهای بهتری هم هستن... درباره چهرتونم اگر جلو دختری بگین من زشتم و فلانم سوء استفاده میکنن بر جنبه های بهتر خودتون تکیه کنین. در ضمن زشت بودن به حرف مردم نیست ، مردم به زیباترین آدمم عیب میگذارن پس توجه نکنین. شما همین هستین... خودتونو دوست داشته باشین تا دیگران هم شما رو دوست داشته باشن. امیدوارم زندگی خوب و شادی داشته باشین
علاقه مندی ها (Bookmarks)