سلام دوست عزیز
بنظرم راه حل مشکل شما خیلی آسونه ، پس سخت نگیر . کافیه دل و بزنی به دریا و این ترس و واسه همیشه از خودت دور کنی !! یکبار به دوستت همون دوست کلاست پیشنهاد بده ، حالا با پیام یا هرچی ، و پیشنهاد سینما یا باشگاه یا هرچیزی و بهش بده ، مطمئنا میتونن تورو به جمع بقیه دوستاشون ببرن و کم کم وارد یه جمع بزرگتر بشی . این بخاطر ترس شما و اعتماد بنفست هست که البته سن هم دخیل هست . یکبار که امتحان کنی و نتیجه بگیری ، دیگه ترسی نداری برای وارد شدن به جمع ، مطمئن باش انقد دوستای خوب پیدا میکنی که دیگه تنهایی برات معنا نداره ! فقط توی پیدا کردن دوست مراقب باش و دنبال دوستی باش که از هر لحاظ ، ( شخصیت خانوادگی و ... ) باهات متناسب باشه .
موفق باشی