
نوشته اصلی توسط
narges_khanom
یک سال و نیم که من هم دچار این مدل عشق شدم
عشق یه موهبته که خدا به هرکسی نمیده . هزار بار از خدا ممنونم . ولی خب یه طرفه بود
خیلی ظریف رفتار کردم. نذاشتم ارزشم کم بشه ولی خب وقتی فهمیدم یه طرفه است . خیلی اروم محو شدم
برای اینکه ناز دلمو بکشم . تا ترک برنداره
خیلی متن ها خوندم . نوشته ادم ها و مقالات و درد هاشونو و...
این تاپیک هم از همون مدل بود . پر از حرف و راهکار ...
ولی بین همه این جملات همین یه جمله شما دوای دردم بود
شاید چون من هم هدف بزرگی نداشتم . به این عشق بال و پر دادم
و فهمیدم بهترین راه اینه که یه هدف بزارم برای دلم و بگم بیا عزیزم ذوق رسیدن به اینو داشته باش
علاقه مندی ها (Bookmarks)