به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 85

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 21:24]
    تاریخ عضویت
    1395-2-26
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,308
    سطح
    20
    Points: 1,308, Level: 20
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط narges_khanom نمایش پست ها
    یک سال و نیم که من هم دچار این مدل عشق شدم

    عشق یه موهبته که خدا به هرکسی نمیده . هزار بار از خدا ممنونم . ولی خب یه طرفه بود

    خیلی ظریف رفتار کردم. نذاشتم ارزشم کم بشه ولی خب وقتی فهمیدم یه طرفه است . خیلی اروم محو شدم

    برای اینکه ناز دلمو بکشم . تا ترک برنداره

    خیلی متن ها خوندم . نوشته ادم ها و مقالات و درد هاشونو و...

    این تاپیک هم از همون مدل بود . پر از حرف و راهکار ...

    ولی بین همه این جملات همین یه جمله شما دوای دردم بود

    شاید چون من هم هدف بزرگی نداشتم . به این عشق بال و پر دادم

    و فهمیدم بهترین راه اینه که یه هدف بزارم برای دلم و بگم بیا عزیزم ذوق رسیدن به اینو داشته باش

    مورد منم با تفاوتهایی شبیه مورد شما بود.... ما خودمون بعضی وقتا به ادما جایگاهی میدیم که شاید واقعا اونقدر والا نباشن... یه سال و نیم طول کشید تا با جلسات متعدد مشاوره بفهمم که اول باید واسه خودم ارزش قائل باشم بعد انتظار داشته باشم بقیه ارزشمو بفهمن. اول یاد بگیرم مشکلات خودمو حل کنم بعد درگیر مشکلاتی بشم که جز من به کس دیگه ای مربوط میشه... اینجوری دیگه احساس مغلوب بودن نمیکنم.
    تاوانشم سفت و سخت پس دادم... یه سال زخم معده و بد غذایی که هنوزم دارمش ولی کمتر... مشکل عصبی... و چنتا درد روحی دیگه... ولی خوشحالم که الان میتونم قشنگتر دنیا رو ببینم و تا حدودی تجزیه و تحلیل کنم... دلم میسوزه وقتی میبینم کسی به این مسائل دچاره و خودشو باخته. دوست دارم اگه تونستم یخورده کمک کنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید hamed.FEA تشکرکرده اند .

    ...zahra (یکشنبه 04 تیر 96), abi.bikaran (یکشنبه 06 فروردین 96), narges_khanom (جمعه 04 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شیوه خواستگاری از همکلاسی
    توسط .saber. در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 16:52
  2. استرس و تپش شدید قلب تو جمع - چرا؟؟ چکار کنم؟
    توسط **سهیل ** در انجمن مشکلات ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 اردیبهشت 93, 19:35
  3. کمبود میل جنسی درآقایون وعوامل آن
    توسط پدربزرگ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 12:51
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  5. تپش قلب و استرس................
    توسط دانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 87, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.