خیلی دل سرد و بی روحیه شدم وقتی پدر خانواده میگه من دامادی می خوام خوب و چشم دل و پاک باشه ، پسری با اخلافی و با ایمان باشه چرا باید بگه شرایط مالی در اولیت ما هستش (البته یک جورایی غیر مستقیم اعلام کردند ) که متوجه صحبت ها شون شدم ولی چندین سال خانواده بنده و خودم میشناسند نباید یکم فقط یکم درنگ کنندپسر چشم و دل پاک!!!!!!!پسر خوب اینا همش حرفه.پول نداشته باشی یوسف پیامبر هم باشی کسی نگاهت نمیکنه.من بهت میگم اگه تا الان پاک بودی و خانوداه خوبی داری و تحصیل کرده هستی و اهل دود نیستی و.......دمت گرم.اما اینا برا خودته.اینا سلاحی نیست که باهاش بخای بنازی و فکر کنی با این چیزها بهت دختر میدن.از خواستگاری ناامید نشو اما اینم بدون الان همه دخترها همینجورن.( بالای 99 درصد) اون یک درصد هم چون خواستگار ندارن پاکی و نجابت پسر براشون مهمه







پسر چشم و دل پاک!!!!!!!پسر خوب اینا همش حرفه.پول نداشته باشی یوسف پیامبر هم باشی کسی نگاهت نمیکنه.من بهت میگم اگه تا الان پاک بودی و خانوداه خوبی داری و تحصیل کرده هستی و اهل دود نیستی و.......دمت گرم.اما اینا برا خودته.اینا سلاحی نیست که باهاش بخای بنازی و فکر کنی با این چیزها بهت دختر میدن.از خواستگاری ناامید نشو اما اینم بدون الان همه دخترها همینجورن.( بالای 99 درصد) اون یک درصد هم چون خواستگار ندارن پاکی و نجابت پسر براشون مهمه

علاقه مندی ها (Bookmarks)