
نوشته اصلی توسط
همراهی
با سلام خدمت شما
خدا رو شکر که برای حل مشکلتون دست به کار شدین این خودش خیلیه
شما از دو جهت باید تلاش کنی
اول رو خودت كار کنی و از حالت انفعالی در بیای و خودتو دوست داشته باشی..دوست عزیز این ما هستیم که باعث میشیم دیگران دوستمون داشته باشند یا نه..چرا فکر میکنین دیگران دوستتون ندارن؟ این فکر خوب نیست اصلا..حتی پیش خودتون تکرارش نکنین..باید یاد بگیرین به خودتون احترام بزارین..یاد بگیرین چطور رفتار کنین که جذاب باشین برای مصاحبت
راهکار:
۱- مشاوره برید و از نقطه ضعفاتون بگید از خواسته هاتون بگید تا راهنمایی بشید.
اگه مشاوره نمیتونید برید از صدای مشاور شهرتون کمک بگیرید. اگه دانشجویید که مشاور دانشگاه هم خوبه ..در اینجا هم میتونید اشتراک بگیرید و بامدیر صحبت کنید
۲_ مطالعه کنید. همین سایت در قسمت مقالات ، مقالات خوبی داره..در نت هم سرچ کنید..کلمات کلیدی هم هموناییه که گفتم
منفعل بودن، دوست داشتن خود، جذاب بودن ، مبارزه با نامیدی،و...
دوم در مورد همسرتون.
۱_ اگه قسمت اول رو حل کنید بهقسمت دوم کمک بزرگی کردین
۲_عشق ایجاد کردنیه.ٔ.عشق واقعی خود به خود بوجود نمیاد..یکم در مورد عشق بین زن و شوهر مطالعه کنین اونقدر مقاله تو این زمینه هست که چی کار کنیم عشق زیاد بشه یا عشقمون کمرنگ نشه
۳_ این طرز فکر که شوهرم دوستم نداره رو بنداز دور اگه از شما خوشش نمیومد که ازدواج نمیکرد. بله شما میتونین کاری کنین که دیگه دوستتون نداشته باشه..با این نا امیدی که پیش گرفتین این دوست نداشتن رو ایحاد میکنین
۴_ چقدر مهارت بلدین؟معارت رفتاری گفتاری و..،
مهارت رفتار با خونواده ی همسر چی ؟
مهارت چگونه انتقاد کنم؟
میدونین شوهرتون چی دوست داره چی نه ؟ میدونین چیاخط قرمز زندگیشن؟ نیدونین زبان عشق همسر شما چیه ؟
و خیلی سوالای دیگه..
دوست عزیز لازم نیست اینجا به این سوالات جواب بدین ..مهم اینه که بدونین چقدر مهارت دارین چقدر نه و دست به کار بشین..مطمئن باشین اگه تلاش کنین یک عشق زیبا خلق میکنین
براتون ارزوی موفقیت میکنم
علاقه مندی ها (Bookmarks)