من با حرفای دوستان تحت تاثیر قرار گرفتم ولی شما باز...
شاید حرفام اصلا کمکی به شما نکنه و خلاف قوانین هم باشه اما واقعا براتون متاسفم.
شما چطور به خودتون اجازه دادین که بچه دار شین؟
شما در اصل یه فرد بی مسئولیت هستین چراکه درمورد اون خانم مسئولیت نداشتین و خیلی زود رفتین قرار عقد با یه بنده خدای دیگرو گذاشتین.
درمورد همسرتون بی مسئولیتین و با وجود اون خانم ایشون رو وارد زندگیتون کردین الان هم هیچ مسئولیتی ندارین با این حرفای بیخود کارتونو توجیح میکنین و عمل زشت خودتون رو برای خودتون عادی جلوه میدین.
در برابر اون طفل معصوم هم که در راهه مسئولیت ندارین و بیگدار به اب زدین.
بسیار خب به خیانتتون ادامه بدین و اصلا اون خانم رو مخفیانه عقد کنین تا خیالتون راحت باشه خوشبخته چون جز شما دیگه هیچ مردی روی زمین وجود نداره که با اون خانم ازدواج کنه.
شما خیلی خودخواه هستین الان سه نفر رو بدبخت کردین متوجه این؟سه نفر بی گناه دارن پاسوز هوس شما میشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)