به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام.دوست عزیز مگه تو داری برای کسی زندگی میکنی که بخاد از لاغریت خوشش بیاد یا نه.
    امیدوارم کسی پیدا کنم که این موضوع براش مهم نباشه
    این چه جمله ای هست که نوشتی پسر خوب!!!!!!من جای شما حرص میخورم به خاطر این جمله،تو لایق بهترین هایی مرد.خدا کنه کسی پیدا شه این موضوع براش مهم نباشه چیه دیگه!!!!پیدا هم نشد که نشد.چرا اینقدر خودتو دست کم گرفتی و داری پایین میاری!!بذار یک چیز رو بهت بگم.این دخترا لیاقتشون اینه که یکی گیرشون بیاد ادم سر به راهی نباشه،رفیق باز باشه،اهل خیانت باشه،اهل دود و دم باشه،کاری نباشه و هزار تا برنامه دیگه داشته باشه.پسر خوب تو خیلی ثروتمندی .خوبیاتو کم نشمر و ارزون نفروشش مرد.برو دنبال علاقه و استعدادت و به اون عشق بروز،خودتو ناراحت دخترهای امروزی کردی؟؟؟؟؟؟؟از وقتت استفاده کن و فکر خودتو درگیر این چیزها نکن.همونطور که قبلا هم بهت گفتم من هم شرایطم تقریبا شبیه تو هست و منم بعت میگم اره مهمه این موضوع برای خیلی ها( تقریبا همه دخترها مگر اونهایی که 10 سال یکبارهم کسی خواستگاریشون نمیره اما برای بقیشون مهمه) پس نه دردل الکی کن و نه به دلسوزی هایی که بقیه میکنند زیاد گوش بده.همین دخترهایی که اینجا نظر دادن پای عمل برسه 180 درجه فرق میکنند پس خیلی زوم نباش روی این موضوع.من خودم برای ازدواج با خانمی اشنا شدم .همون جلسه اول موقعی که یکم حرف زدنمون راه افتاد و بصطلاح داغ شد خانم پرسید شما همیش هاینقدر لاغرید!!!!من هم گفتم بله و چیز دیگه ای نگفتم.حالا این خانم قدش 150 بود.چهرشم که خدا افریده و من نظری نمیدم در موردش.وضع اقتصادی و تحصیلات هم اندازه هم.من از این حرفش خیلی بدم اومد و همونجا قضیه رو منتفی دونستم و ادامه صحبتهام هم باهاش صوری بود و یکم نشستم تا وقت بگذره و برم.بعدش شبش هم برای اینکه ناراحت نشه جوابم منفیه بهش پیامک دادم که فکر میکنم من از نظر ظاهر اونجور که شما میخاید نیستم و شما لیاقتت بالاتر از منه و...(خواستم اونو بالا ببرم که دلش نشکنه،حالا به غیر از این موضوع و سوال خانم که من ازش بدم اومد من اصلا این خانم رو نپسیندیدم و در هر صورت جواب خودم هم منفی بود) خلاصه من شب بهشون پیام دادم و دیدم صبح برام جواب داده بود.حالا چی نوشته باشه خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نوشته بود من نشستم فکرامو کردم دیدم ظاهر بعد از یک مدت عادی میشه و چیزهای مهم تو زندگی مهمه و..... حالا منه بدبخت ظاهرمم بد نیست.من هنوزم که فکر میکنم میبینم واقعا این خانم چقدر به بنده لطف داشتن و نشستن فکر هم کردن که منو قبول کنند(من واقعا معرفت به خرج دادم توی همون یک جلسه تا اخرش نشستم و صحبتهام رو ادامه دادم.فکر کنم پسر دیگه ای بود همون اول کار و بعد از دیدن خانم دور میزد بر میگشت ) ببین پسر خوب برای ازدواج با همه نوع دختر برخورد میکنی.مهم اینه خودتو پایین نیاری.برای اشنایی ازدواج هم با کسی حرف زدی اگر دیدی حرف لاغری و وزن و.. رو زد بدون این مسئله براش دغ دغه هست و الان هم نادیدش بگیره شک نکن بعدا خودشو نشون میده.پس اگر به همچین موردهایی برخورد کردی دیگه ادامه نده.حتی اگر دختر به دلت نشسته بود.حتی اگر دختر خوب و مناسبی بود.( شاید بعضیها خرده بگیرن بهم اما حرفم دلیل داره.چون این موضوع شما رو ناراحت میکنه و از طرفی برای دختر هم مهم بوده که همون اول پرسیده و بعدا همش تو ذهنشه )

  2. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    زندگی خوب (شنبه 07 اسفند 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.