زیاد سخت نگیرید. شاید خجالتی باشند و نتونند مستقیما بهتون نگاه کنند. دقت کنید مواقعی که ظاهرا شمت حواس توون به سمت دیگران است چطور نگاه تون می کنند. مثلا از توی آینه (زرنگ باشید اسباب خونه رو درست بچینید)
امکان داره مشغله ذهنی داشته باشند سعی کنید هنگام صحبت های عادی غیرمستقیم این موضوع رو کشف کنید.
صداقت و عمق یه لبخند معمولی هنگام ورود به منزل و شروع دیدار خیلی از مسایل رو نشون میده. دفعات دیدار بعدی با لبخند ازشون اسقبال کنید و واکنش های روحی و فیزیکی (مخصوصا چشم ها و دهان) رو درنظر بگیرید.
از یک مورد قضاوت نکنید. میانگین چندین دیدار رو درنظر بگیرید. وضعیت روحی آدم ها در زمان های مختلف متفاوت است.
اگر هنوز حس می کنید به اندازه کافی بهتون توجه نمی کنند خودتون یا دیگران می تونید ضمن صحبت ازشون سوالاتی بپرسید. مثلا گارها خوب پیش میره؟ امروز سرحال هستید؟ ... سوالات (مثبت)ی که جواب اون ها آشکار یا غیرمستقیم وجود مشکل، خستگی و نظایر آن رو نشون بده.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)