سلام
ببینید این شاید طبیعی باشه دختری که شما امروز انتخاب میکنید قبلا مثلا 2 تا پیشنهاد دیگه هم داشته و طبیعتا چون میخواسته ازدواج کنه و تشکیل خانواده بده، مجبور بوده مدتی باهاشون باشه و محکشن بزنه تا اگر شد به فرجامی برسه اما نهایتا به هر دلیلی به هم خورده. شما خودتون اگر الان یه دختر دقیقا بدون پیشینه ی عاطفی مورد نظرتون رو پیدا کنین و کاملا زیر دره بین بزارینش تا متوجه هم کفوی خودتون و ایشون برای ازدواج بشید و نهایتا بعد از گذر مدت 1 ماه به این نتیجه رسیدین که مناسب هم نیستین اونموقع اون دختر دیگه بدون پیشینه نیست و از دید شما نباید رفت سمتش؟
بیشتر به این فوکوس کنین که این دختر چه اندازه میتونه به شوهرش متعهد باشه، چقدر تحصیلات، اخلاق، رفتار، ظاهر، پوشش و خانواده ش به شما میخوره. بهتون دروغ های تاثیرگذار نمیگه (مواردی دیدیم که دختر مطلقه بوده ولی به پسری که باهاش اشنا شده نگفته)، به والدینتون چقدر احترام میزاره (مواردی دیدیم که گفتن پدر و مادر پسر چیکاره ن اصلا، خودش مهمه)، محل تحصلش کجا بوده، ایا ابرو دارن یا نه، هدفش از بودن با پسرهای دیگه چی بوده (مواردی که میخواستن خودشونو غالب کنن یا سوء استفاده مالی کنن یا نه ازدواج سالمی میخواست داشته باشه ولی نشده با هم تفاوت دارن)، اتظارات ایشون چیه، نوع حرف زدن و حرفایی که فردی میزنه شخصیتش رو میتونه نشون بده اگر شما اگاه باشین، چقدر راحت یا سخت بهتون دختر میدن معمولا دخترای خوب رو سخت به پسری میدن ولی زندگی با این دخترها راحت تره، به مادر دختر هم توجه کنین متاسفانه زن هایی رو دیدم که خیلی سر زبون دار و مکارن و میتونن اونقدر خوب حرف بزنن و اغفالتون کنن که تو خواب هم تصور نمیکردین ولی در خفا بد دهن و بد ذات و پلیدن که معمولا مادرانی که نجیب و ابرودارن دختران خوبی هم تربیت میکنن، تحقیق کنین اما بدونین از چه کسی و کجا تحقیق کنین اگر دختر خانم دانشجوی دانشگاه خوبی بوده از اساتیدش توی دانشگاه تحقیق کنین بهتره چون اساتید بهتر توی کلاس و دانشکده میتونن رفتار همه رو سنجش کنن یا اگر پدرشون در قید حیاتن از محل کار پدرش راجب ابروداری پدرش سوال کنین استادی داشتم که میگفتن کسی باید تحقیق رو انجام بده که بتونه بدگویی از روی حسادت و تعریف و ماستمالی از روی رفاقت رو کاملا از هم تشخیص بده.
معمولا تو تحقیقات محله ای باید بیشتر دقت کرد که نتیجه ی چپکی نصیب ادم نشه چون یکی فلان همسایه و دخترش رو تعریف میکنه به دلیل اینکه رابطه ی تجاری با اون خانواده داره و به این طریق میخواد مشتریشو حفظ کنه یا همونطوری که تو اکثر محله ها هست اکیپی از زن های بیکار و فضول تو اون محله هست و خانم اون همسایه هم پایه ی جلسات غیبت و کنکاشت زندگی اهالی محله تو اون اکیپه و این عده با هم دوستن و همو تعریف میکنن ولی بد یکیو میگن چون با اینا رابطه نداره یا بهشون حسودی میکنن به هر دلیل مثلا که فرزندان تاپ یا وضع مالی بهتری داره و ... خلاصه دقت کنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)