آدم خسیس رو بیرون باهاش بری ، نه سمت رستوران می ره نه کافه
ولی اینکه می گی خرج دندان رو نداده پس خسیسه ، دلیل نمی شه این حرفتون و البته خواستتون غیر منطقی هست
تشکرشده 1,600 در 571 پست
آدم خسیس رو بیرون باهاش بری ، نه سمت رستوران می ره نه کافه
ولی اینکه می گی خرج دندان رو نداده پس خسیسه ، دلیل نمی شه این حرفتون و البته خواستتون غیر منطقی هست
نرگس22 (یکشنبه 24 بهمن 95), ZENDEGIBEHTAR (یکشنبه 24 بهمن 95), ستاره زیبا (یکشنبه 24 بهمن 95), شیدا. (یکشنبه 24 بهمن 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)