به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام ممنون ازتون. من به هیچ وجه تسلیم نشدم. به هیچ وجه باخت رو قبول نکردم. فقط دیگه نمیخام روحم آزرده بشه همین. جسارت اینکه بخام از کسی خوشم بیاد و برم باهاش این قضیه رو مطرح کنم رو ندارم دیگه بهتر بگم حسشو ندارم دیگه. نمیدونم شماها اسمشو رو چرا باخت گذاشتید من آدم بازنده ای نیستم منتها اینکه برای کسی جلو برم و اون به خاطر لاغری بهم جواب منفی بده انگار تحقیر شدم و تا ابد همچین کاری رو نمیکنم. کاش توی این تاپیک نیومده بودم. حس میکنم دوباره اون موج منفی دو سال پیش داره برام حاکم میشه. خیلی وقت بود از یاد برده بودمش اما وقتی شروع به نوشتن و نظر دادن کردم باز یادم افتاد. شماها لطف میکنید نظر میدید اما کار ما از روحیه دادن و همدردی کردن گذشته دیگه. وقتی دختری که قدش 150 هست و قیافه همچین زیبایی هم نداره بر میگرده بهت میگه شما همیشه اینقدر لاغرید شما از دختری که یکم بر و رو داره چه انتظاری دارید؟ وقتی دختری که شرایطش کمتر از شما نباشه بیشتر نیست و از نظر ظاهر هم کاملا معمولی هست 24 ساعت از صحبت باهاش نگذشته میگه فکر کنم در کل مناسب هم نباشیم یکی مثل من میتونه به دختری که یکم ظاهرش خوبه یا موقعیت حداقل اندازه خودم داره پیشنهاد بدم؟؟ آدمها با هم فرق دارن. تفکراتشون. روحیاتشون. و خیلی چیزهای دیگشون. من دوست دارم همینطور که من یک دختر رو انتخاب میکنم اون دختر هم منو انتخاب کنه نه اینکه طرف فقط چون میخاد شوهر کنه بهم جواب مثبت بده. در این حالت هر کس جای منم باشه جواب منفی نمیشنوه. من اینجور دوست ندارم. دوستای گلم حرف زیاده. اما من دیگه حس اینکه بخام در این مورد نظر بدم رو هم ندارم. عشق همیشه نسبت به آدمها نیست. شما میتونی عشق به درس داشته باشی. عشق به ورزش داشته باشی. عشق به یاد گیری داشته باشی. عشق به کار داشته باشی و....

  2. 2 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    زندگی خوب (جمعه 29 بهمن 95), سرشار (یکشنبه 24 بهمن 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.