به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 95 [ 19:11]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    388
    سطح
    7
    Points: 388, Level: 7
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز متاسفم برای مشکلی که دچارش شدید.یکی از دوستای من هم توی دانشگاه بوسیله یکی از بستگانش به زور مورد تعرض قرار گرفت و به هر بدبختی بود پول هزینه ترمیم را فراهم کرد و صدای مساله را درنیاورد .چند سال بعد هم با یک آقای مناسبی ازدواج کرد و چیزی از اون اتفاق هم بهش نگفت و اونم نفهمید و حالا یک فرزند دارند ولی همش میترسید گواهی بکارت چیزی ازش قبل ازدواج بخواد یا یه جوری مساله را بفهمه که به خیر گذشت .حالا به نظر من شما باید یه جوری مجبورش کنی که باهاتون ازدواج کنه مثلا بگین که میخوام مادرم یا خواهرم را تو جریان بزارم یا اینکه میخوام بیام با مادرت درباره این اتفاق و بلایی که سرم اومده حرف بزنم دیگه خسته شدم .یا اینکه تهدیدش کنید خودمو میکشم و تو نامه همه چی را برای خانوادم مینویسم تا خودشون هرجور میدونن با قانون جواب کارتو بدن .چون جدا از رابطه با اینکه از دستش ناراحت و خشمگین هستین مطمئنم از نظر عاطفی تو این سالها بهش وابسته شدین .به نظر من بهتره این آقا اسمش تو شناسنامه شما بره و به هر حال وظیفه شو انجام بده .اگه بعدها هم خدای نکرده توی زندگی مشکل براتون بوجود اومد دیگه همه میدونن شوهر داشتین و باکره نبودن به این دلیله و میتونید قبل بچه دار شدن با گرفتن حق و حقوقتون جدا بشین . اینجوری خیلی بهتره بعدهم به خاطر پنهان کاری و ازدوج با شخص دیگر شرمنده وجدان خود نخواهید بود .ببینید من این حرف را روی هوا نزدم مدت 6سال توی خوابگاه زندگی کردم و از این دست اتفاقات برای خیلی از دوستانم افتاد و بعد هم برخورداشون را در رابطه با این اتفاقات دیدم .ان شالله خدا کمکت کنه.الان تو جامعه این دست مشکلات زیاد شده .

  2. 2 کاربر از پست مفید نیلو1363 تشکرکرده اند .

    ZENDEGIBEHTAR (دوشنبه 18 بهمن 95), ثریا1369 (دوشنبه 18 بهمن 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.