دوست عزیز با کمال احترام به نظراتتون و اینکه منم بشدت مخالف تظاهر و مادی گرایی هستم ولی متاسفانه اقتضای جامعه ماست.. من مدتی هم خارج از کشور زندگی کردم عاشق سادگیشون بودم و طرز فکر خودمم همین هست و خوشبختانه شوهرم هم از این قائده نستثنی نیست.. بنظرم خوشبختانه نسل کنونی ما خیلی آدم های روشن فکری هستن در مقابل ظاهر بینی نسل قبل تر منظورم ظاهر بینی برخی پدر و مادرها.. بهرحال تنوع و زیباسازی وسایل و محل زندگی روی اعتماد بنفس آدم هم بشدت تاثیر گذاره.. نمیتوان انکار کرد.
با تشکر و احترام








علاقه مندی ها (Bookmarks)