به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 تیر 98 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    5,852
    سطح
    49
    Points: 5,852, Level: 49
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    161

    تشکرشده 223 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    منهم با این مشکل روبرو شدم. زن داداشم
    مامانم با وجود بچه پرحرف اذیت میشه خب حق هم داره سن و سالی ازش گذشته و دیگه اعصاب جوونیهاشو نداره
    از طرفی داداشم و خانومش با بی فکری بچه رو گاهی میذارن پیش مامانم . با اینکه هم زن داداشم شاغل نیست و هم داداشم تو مرخصی یک الی چند هفته ای به سر میبره!
    واکنش مامانم : با اغوش باز قبول میکنه. وقتی بچه رو تحویل میده شاید یه کنایه خیلی کوچیک در حدی که نه تنها شبیه گلایه نیست بلکه تشکر واقعیه !
    پشت سرشون پیش من غر میزنه. جتی برای اینه بر عذاب وجدانش (بخاطر غر) غلبه کنه محبت بیش از اندازه میکنه به بچه جلوی پدر و مادرش
    منم بارها به زنداداشم به شکلای مختلف چه با منطق چه غیر مستقیم چه شوخی متذکر شدم کارشون اشتباهه ولی پوستشون کلفتتر از این حرفاست
    به مامانم فشار میارم که واکنش جدی نشون بده ولی دلش نمیاد
    منهم استدلالم اینه که خب گاهی یه کاری با اینکه مارو تو زحمت میندازه ولی ازش لذت میبریم و اون لذت به اون زحمت میچربه
    خب لابد مامانم از این فداکاری مسخره خیلی لذت میبره. باشه جلوی لذتش رو نمیگیریم ولی اجازه نمیدم پیش من پشت سرشون غرغر کنه
    هرکی لذت میبره پای لرزش هم میشینه ولی حق نداره لحظات منو تلخ کنه
    البته اگه طاقت بیارم این استدلال آرومم میکنه
    بنظرم بی توجهی کن. این مساله مامانته و مامانتم اجازه میده ازش سواستفاده کنن . سعی کن ذره ای اذیت نشی و هیچ مسئولیتی قبول نکن
    بگذار تنهایی از این فداکاری لذت ببره حتی اگه حال جسمی خوبی نداره . مامانت عاقل و بالغه و باید بتونه از پس مسائل خودش بر بیاد
    خدکرده را تدبیر نیست

  2. 4 کاربر از پست مفید nahid-111 تشکرکرده اند .

    mehdi.ma.mm (یکشنبه 17 بهمن 95), nardil (یکشنبه 17 بهمن 95), گندم خانوم (یکشنبه 17 بهمن 95), میس بیوتی (دوشنبه 18 بهمن 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوشیال فوبیا شدید (دیگه خسته شدم)
    توسط hhhh. در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 شهریور 95, 11:51
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. خواستگاری و سوال در مورد گذشته
    توسط hanie_66 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 00:16
  4. جلوگیری از سوء استفاده از چک ضمانت حسن انجام کار
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 مرداد 91, 19:09
  5. سوالات مطرح شده د رجلسه خواستگاري
    توسط ELECTRONIC84 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 87, 11:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.