نقل قول نوشته اصلی توسط shfa

افرادي كه فقط يك عطسه ميكنند ...
اشخاصي كه هميشه به هنگام عطسه كردن با دستمال جلوي بيني خود را ميگيرند ...
اگر واقعا درست باشد عطسه كردن من به دو صورت بالاست.پس بايد به خودم اميدوار باشم:D