
نوشته اصلی توسط
omid12
سلام
احتمالا همه این مواردی که شما ذکر کردید بر میگردد به کودکی و تربیت شما
میتونم بپرسم الگو شما در زندگی که بوده؟آیا پدر و مادرتون به این شکل بودند؟ آیا دوستی دارید که موفق و به این شکل هستند و شما ایشون دوست دارید؟تلوزییون زیاد میبینید؟
شما شادیتون و اعتماد بنفس و عزت نفستون وابسته کردید به محیط اطرافتون
اگر تا یید کنن . اگر با من حرف بزنن.اگر ......
تعریف هایتان اشتباه است
مگر هر کی حرف بزند شاد است وبهش باید خوش بگزره.سکوتم زیباست دوست عزیز
اینجوری خیلی ضربه میخورید
نکات مثبت خودتون بنویسید و از هم اکنون خودتون لذت ببرید همینکه درساهاتون خوبه
موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)