سلام دوست عزیز
برای تعادل روحیت ورزش رو بهت پیشنهاد می کنم . معجزه می کنه . برای خودت برقص و لباسای خوشکل بخر . دیگه قرص نخور تاثیر ورزش خیلی بیشتره . نمی خوام در مورد اشتباه بودن رفتارت چیزی بگم چون خودت متوجه شدی ولی خودت رو ببخش گذشته ها گذشته . واسه آیندت مطالعه کن کتاب در مورد نحوه رفتار با مردها و یا همسر خیلی زیاده به نزدیک ترین کتاب فروشی برو و کتاب طرز برخورد یا رفتار با دیگران رو بخر ((عنوان نیست هر چیزی که تو این زمینه صدق می کنه )) مهارت ارتباطیت رو افزایش بده قبل از هر عملی در موردش فکر کن . با متانت و وقار راه رفتن و حرف زدن رو تمرین کن همین چیزای کوچیک واست احترام میاره . خیلی کار داری دختر خوب پس به جای گریه و قرص پاشو یه تکونی بخور . اول از همه هم یه آهنگ شاد بذار برای خودت برقص تو بهترینا گیرت میاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)