شوهرم و داداشاش همسران مهربان و خوبی هستن و اهل الحمدلله هیچ مسئله ای نیستن
اما یه برادرشوهر دارم که خیلی اهل زندگی و برای رفاه همسر و بچه هاش همه کار می کنه به حدی که همسرش با وجودی که خانه داره هفته ای یه بار غذا می پزه و بقیه هفته می رن رستوران و..حتی برای بچه هاش معلم سرخونه گرفته و کارگر دائم برای تمیز کردن خونه و..
مادرشوهرم میگه این یکی اگه شبیه خودم نبود فک می کردم تو بیمارستان عوضش کردن
اما ویژگی خاصش اینه که خوش رو و مهربونه و چیزی رو به کسی تحمیل نمی کنه
و در عین حال همسرش تو یه چیز خیلی خوبه ( خود جاریم می گفت) در هر حالت باشه حتما شوهرش رو تمکین می کنه و این راز موفقیتشه
به قول استادمون زنی که خوب س ک س بده همیشه مردش رو پایبند خونه می کنه








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)