سلام شما اول باید تکلیفتون با خودتون مشخص کنید
حاصل این ارتباط ازدواج؟
هدف از ازدواجتون چیه؟ایا این نیست که در کنار یکی که شما رو دوست داره زندگی کنید و صاحب فرزند بشوید؟
یکی رو میشناختم که حتی دوربین عکاسیشو به همسرش نمیداد حتی وقتی در کنار هم بودند
این فکر رو نمیکنه که وقتی همسرم خوشحال انگار من خوشحالم هرچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند
همسرشم رفت عاشق یکی که بهش حد اقل اموالشو میدهد شد
البته همسر ایشون هم اشتباه کرد








علاقه مندی ها (Bookmarks)