به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 بهمن 95 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1395-10-06
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    272
    سطح
    5
    Points: 272, Level: 5
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    حال و احوالم رو اینجا مینویسم که اگه کسی مسیر زندگیش مثل من شد یکم براش روشن باشه، کمکش کنه این حرفها.
    حدود یک ماه میگذره از جدایی و من همچنان بیشتر از هرچیز دیگه ای به نامزد سابقم فکر میکنم.
    خدارو شکر زمان این فکر کردن کمتر و کمتر میشه و البته یه حالت سینوسی داره.
    ولی حالم خوبه، پشیمون نیستم و اصلا حس عذاب وجدان ندارم و خودم رو بابت این جدایی مقصر نمیدونم.
    درکنارش با وجود اینکه برام سخته ولی با گذشت زمان با وجود هجوم همه خاطرات خوب و خوبی هاش ولی نکات منفی هم میاد و بیشتر مطمئن میشم که چه اتفاق خوبی بود.
    هرچند خیلی سخته و هنوز با تمام وجود نپذیرفتم ولی به خودم میگم حتما خیر و صلاحم توی این بوده، چون این اواخر که در گیر و دار بودیم خیلی دعا کردیم هر دو که هر چی خیر و صلاحه پیش بیاد و من مطمئنم خدا خوبم رو خواسته که اینطوری شده.
    بهش فک میکنم، راستش به خودش که نه. به همه خاطرات خوبمون فک میکنم و دلم براشون تنگ میشه. شادترین روزهام.
    ولی این همیشه ته ذهنم هست که چه خوب که الان تموم شد. رابطه ای که قراره تموم بشه چه بهتر الان باشه و نه با 2 تا بچه.
    امروز یه مطلب میخوندم راجع به همین دوران که لینکش رو میزارم ببینید اگه خواستید.
    بررسی علمی دلشکستگی عاشقانه
    فقط و فقط اگه مثل من بودید بدونید زمان همه چیز رو حل میکنه. من فکر میکنم ولی حالم خوبه. خیلی چیزها تو زندگیم بود که قدرش رو نمیدونستم و الان بیشتر میدونم. علاقه ام به خانوادم بیشتر شده و حس میکنم به خدا نزدیکتر شدم.
    میدونم الان با تجربه تر هستم و مطمئنا انتخاب بعدیم خیلی نزدیکتر خواهد بود به اون چه که باید.
    ویرایش توسط ali-alavi : جمعه 08 بهمن 95 در ساعت 17:36


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 15:27
  2. ازدواج با همسر سوم
    توسط سید علی شاه در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 مهر 93, 13:09
  3. ازدواج برای بار سوم _ اینبار دیگه اشتباه انتخاب کنم کارم تمامه (( لطفا کمک م کنید ))
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 81
    آخرين نوشته: شنبه 09 شهریور 92, 12:27
  4. اقدام برای داشتن فرزند سوم ایا صحیح است
    توسط rasa39 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آذر 91, 16:32
  5. حرف های نفر سوم من را نسبت به ازدواج 2 دل کرد
    توسط aramesh1390 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 شهریور 91, 15:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.