خیلی ناقص نوشتی کاشکی بیشتر توضیح میدادی ولی تو این شرایطی که پیش اومده باید درکش کنین و ازش بپرسین چیکار میتونیم واست انجام بدیم و.... حرف دکتر و رودانشناس را پیش نکشین که عصبی تر میشه بعد اینکه ارومتر شد دنبال دوا دکتر باشین
تشکرشده 84 در 36 پست
خیلی ناقص نوشتی کاشکی بیشتر توضیح میدادی ولی تو این شرایطی که پیش اومده باید درکش کنین و ازش بپرسین چیکار میتونیم واست انجام بدیم و.... حرف دکتر و رودانشناس را پیش نکشین که عصبی تر میشه بعد اینکه ارومتر شد دنبال دوا دکتر باشین
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)