به اینا فکر نکن.تنها نتیجه ای که برات داره عقب افتادن از زندگیه.به درست بچسب و فکر نکن ایشون چقدر مهربانانه برخورد کردن.ماها گذروندیم که میگیم.هرچند که داشتن احساسات طبیعیه ولی باید کنترلش کنی. هیچ کار اضافه ای انجام نده جز وظیفه دانشجوییت. احیانا فاز بعدی این ماجرا اینه که شما میگردی ببینی ایشون از چه شخصیتی خوششن میاد تا شبیه اون بشی و در نهایت اگر چیزی گیرت نیومد دیگه خودتو میبازی.فقط خودت باش و از خدا بخواه چیزی رو که میخوای...اشتباه نکن دوست من.نگرد دنبال این که شاید احساسش عوض شه شایدم عوض نشه.فقط جوری عمل کن که بعدا شرمنده خودت نشی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)