به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1395-6-03
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,292
    سطح
    19
    Points: 1,292, Level: 19
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 21 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amin0 نمایش پست ها
    چرا همیشه پسرها باید جواب رد بشنوند

    چرا همیشه باید پسرها فداکاری کنند

    چرا همیشه پسرها عاشق میشوند و بعد میفهمند که عشقشان یک طرفه بوده

    چرا باید پسرها همیشه غرور خود را زیر پا بگذارند و در آخر هم هیچ به هیچ

    چرا پسرهای خوب همیشه کلاهشان آخر معرکه هست و کسانی که در زندگی دختر بازی کرده اند و لذت این کار را برده اند در آخر هم زنان خوبی نصیبشان شود

    چرا هر وقت به یک پسر معتاد دقت میکنیم میبینیم که هم همسر خوبی دارد و هم بچه های بساز و خوبی

    چرا همیشه سیب سرخ برای دست چلاق هست


    - - - Updated - - -

    اگر من این دختر را از کار اخراج کنم تا حدی این خشم من فروکش میکند ولی در عوض عذاب وجدانی گریبانم را میگیرد که چرا بدون اینکه کوچکترین اشتباهی در کار این دختر دیده باشم آن را اخراج کرده ام

    - - - Updated - - -

    در این لحظه یاد شعری می افتم که در آن میگفت

    انقدر که غم ز سینه من بسته راه را
    دیگر مجال آمد و شد نیست آه را
    آقای amin
    شما الان چون به خواسته تون نرسیدید خیلی ناراحت هستید. وگرنه این آمارهایی که با ذکر کلمه "همه" به کار بردید اصلا صحیح نیست.
    راستش من این گونه روابط صمیمی در محیط کار رو اصلا نمی پسندم. چون متاسفانه کم نیست مواردی که در این روابط یکی از طرفین وابسته میشه. در حالی که این رابطه هیچ تعهدی رو به همراه نداره.
    نمی دونم محیط کار شما چطور هست و چه حد از صمیمیت بین تون تعریف شده ولی به نظر من اون خانم اگر فرد دیگری توی زندگیش بوده، نباید زیاد با شما صمیمی می شده. البته شاید هم به قول معروف شما رو مثل برادر یا دوست خودش می دونسته (که من این مدل روابط رو نمی پسندم) . البته عکسش هم می تونست اتفاق بیفته، اینکه اون خانم به شما علاقه مند بشه در حالی که شما ایشون رو برای ازدواج نخواسته باشید.
    اما به هرحال ایشون وقتی از نظر شما مطلع شدند گفتند که جوابشون منفیه و دیگه جای دلخوری نمی مونه.
    اگر تحمل این شرایط اینقدر برای شما دشواره، امیدوارم این خانم خودش به این نتیجه برسه که بهتره کارش رو عوض کنه. این برای هر دوتون بهتره.

    عشق یک طرفه که گفتید، مطالب این سایت رو بخونید. کم نیستند "دخترانی" که بابت همین مساله تاپیک زدند، حداقل شما پسرها جرات ابراز و بعد از اون پافشاری رو دارید. نه ما دخترها که اگر از کسی خوشمون بیاد یا باید لال بشیم یا اگر هم حرف بزنیم حتی هم جنس های خودمون ما رو محکوم می کنند!

  2. کاربر روبرو از پست مفید arghavan1366 تشکرکرده است .

    نجمه چ (یکشنبه 03 بهمن 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.