یه نکته ی خیلی مهم: به هیچ عنوان با دوست و همکلاسیت درددل نکن و راجع به این موضوع هیچی نگو !
برای من پیش اومده که با دوستم درددل کردم و اون رفت به همه گفت و آبرومو برد و تو دانشگاه همه یه جوری نگام میکردن
اینکه ابراز علاقه کردی هیچی نشده برو سرکلاست سرتو بنداز پایین درستو بخون و اصلا هم به اینکه استاد چی فکر میکنه فکر نکن، اونم آدمه دیگه فهم و درک داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)