متاسفم واسه اینکه تو این سن و سا اینهمه مشکل داری
خیانت بده ولی وقتی خیانت تو حریم شخصی اتفاق بیفته بدتر... و اینکه به این آسونی بخشیدیش از بدتر هم بدتره. نباید باباتو می فرستادی بره اگه نمیخواستی به پلیس زنگ بزنی اوکی ولی چرا تو رفتی پیش پدرشوهرت باید زنگ میزدی اونا میومدن و یه تعهد سفت و سخت بهت میداد نه اینکه با چن بار معذرت خواهی و ... خوردم می بخشیدیش.
درکت نمیکنم چرا طلاق نمیخوای؟ چه خوبی هایی داره مگه؟ میشه توضیح بدی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)