من ترجیح دادم که در این تالار دیگه زیاد مطلبی نزارم. با یه نگاه روزنامه وار به پست های افراد به راحتی مشخص میشه که اکثر افراد (نه همه شون) از روی حسادت یا غرض ورزی به سوالات جواب میدن. اما بعد از پست persiangirl تصمیم گرفتم این پست رو بزارم. من تا به الان 4 بار خواستگار از قشر پزشک داشتم. قطعا ظاهرم رو پسندیدن که به سراغم اومدن. وگرنه ظاهر پله ی اوله و اگر پسری ظاهر دختری رو نپسنده محاله بیاد جلو و پیشنهاد ازدواج بهش بده. مخصوصا که خودم هم میبینم که ظاهر مناسبی دارم. چه پوشش و چه قد و چهره و اندام. بی تحصیلات هم نیستم. بیکار هم نیستم. اما مردی که از اول بخواد روی حقوق من تکیه کنه،ایشونو گدای پول میبینم و از چشمم میافته حالا هر کسی که میخواد باشه. مرد باید همیشه ساپورت کننده ی خانواده ش به لحاظ مالی باشه. من هم مثل بقیه ی دخترها از قشرهای دیگه هم خواستگار داشتم اما هیچ کدوم صریحا با من راجب حقوق و اشتغال و پول خانم به عنوان یک وظیفه بر گردن زن صحبت نکردن. اگر صرفا اشتغال خانم مهم باشه من شاغلم و بورس هیات علمی، اگر تحصیلات خانم مهمه دکتری تخصیی مو دارم میگیرم این ترم. پس میزان پول هم براشون مهمه. نمیشه که پول دوستی هر 4 تاخواستگار پزشک من و 2 تا خواستگار پزشک دوستم و یک داماد پزشک فامیل فقط یه حادثه ی کاتوره ای باشه. من با تحقیقاتی که تو خیلی از گروه های پزشکی کردم متوجه شدم از دماغ فیل افتادن و پول دوستی خصیصه ی 99% پزشکان ایرانیه. برای شمام persiangirl متاسفم.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)