
نوشته اصلی توسط
فانوس راه
سلام عزیزم واقعا درکت میکنم خیلی سخته فقط بعضی ادمها ظرفیتشون خیلی کمه و وقتی کسی از روی محبت کاری براش انجام میده فکر میکنه وظیفشونه پس در این شرایط باید از خانوادتون هیچ کمکی رو قبول نکنین و به غرغرهای همسرتون بی توجه باشین کم کم عادت میکنه و براش عادی میشه که ازشون انتظاری نداشته باشه در غیر این صورت هر کاری بکنن اتظارش بیشتر و بیشتر میشه وکارهاشون به چشمش نمیاد که هیچ طلبکارم میشه برعکس عمل کن و سعی کن هر وقت میخوای بری خونه مامانت اینها یه چیز کوچولو بگیری مثل شیرینی بستنی یا هر چیزی،هر چند ناچیز باشه اما به همسرت بگو دست خالی خجالت میکشم تا بدونه خیلی چیزها وظیفه اونه نه خانواده شما والبته بدونه بین خانواده خودش و شما فرق نزاره البته به ظاهر...همین که حرمت ها حفظ بشه و توقعات متعارف بشه کافیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)