
نوشته اصلی توسط
ZENDEGIBEHTAR
در اسلام و شرعا مانعی برای سقط جنین زیر سه ماه وجود نداره...
بنظر من بنده زمانی مرتکب گناه میشم که به بچه توی شکمم احساس اضافی و تحمیلی بودن داشته باشم,از سر عذاب وجدان و ترس بقیه نگهش داشته باشم, وقتی دنیا اومد مجبور باشم بذارمش مهد با اون محیط نه چندان مناسب و نه خودم از مادر بودن لذت ببرم و بچه م مادر و پدر و خونه رو حس کنه,زمانی احساس گناه میکنم که یدونم به همسرم فشار کمتری میاد اگر من الان که میتونم تو این زندگی کمکش نکنم و خیلی دلایل دیگه...
ترجیح میدم نسبت به سلولهایی که نه من بهش حس دارم نه اون به من حس داره منطقی باشم و از زندگی و موقعیت های الانم نهایت بهره رو ببرم و بعد زمانی که عشق و نیاز به بچه خواب و خوراک رو ازم گرفته بود و با تمام وجود نیازش رو حس میکنم به این دنیا دعوتش کنم.زمانی که بتونم مادرش باشم و در حقش مادری کنم.
شاید من زیادی منطقی هستم ولی ابدا بی احساس و بی وجدان نیستم.
چون این کار در این شرایط نه گناه محسوب میشه نه باعث عذاب وجدان میشه.
اگر سه ماه از این موضوع گذشته بود قطعا بحثش جدا بود.
علاقه مندی ها (Bookmarks)