دوست عزیز به نظر من موضوع رو حتما بگید و خیلی هم زود بگید، به نظر من در همون جلسات اول مطرح کنید که براشون خیلی شوک اور نباشه چون وقتی علاقه ایجاد میشه و بعد چنین موضوعی مطرح میشه شوک بزرگتری به فرد وارد میشه و سختتر میتونه هضم کنه ولی زمانی که هنوز علاقمند نشده اگر بگید هم اعتمادش بهتون بیشتر میشه و هم چون دور از احساسات هست منطقی برخورد میکنه، ولی (بازم این نظر شخصی منه) موضوع صیغه محریت رو روش تاکید نکنید، به هر حال وقتی میگید محرم شدیم حساسیت ایجا میکنه چه اون محرمیت یک روز باشه جه ۱ ماه، ولی بازم بسته به فرهنگ و عقاید شخص مقابلتون داره که در چه حد حساس باشن، بهتره خیلی زود در همون اوایل دیدارتون بگید خواستگاری داشتید که به بله برون هم کشیده شد ولی خیلی زود به هم خورده و اصلا هم وارد جزییات نشید و ذهن اقا رو درگیر نکنید. یک سری به تاپیک من بزنید من در حال حاضر به خاطر همین مسایل مربوط به گذشته با همسرم دچار مشکل هستم، شاید از لابلای مسایل زندگی من درسهایی برای شما باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)