
نوشته اصلی توسط
ZENDEGIBEHTAR
به این موضوع زمان بدین
4ماه زمان زیادی نیست برای سرد شدن.خیلی زوده که بعد از 4ماه بخاطر این موضوع بخواین از هم سرد شین.
اینکه شب پیش هم بخوابید یا اتاق جدا بهتون بدن رو خودتون باید عادیش کنید و بهتره از خونه همسرتون شروع شه.
منزل همسرتون که رفتین اتاق جدا برای استراحت شب داشته باشین یا دوشب منزل همسرتون بمونید در این صورت خانواده تون توقع ندارن تو مدت دوروز جدا از هم خوابیده باشین و توقع نداشته باشین خانواده شما مثلا مادرتون بیان بگن دخترم چرا نمیرید توی اتاق باهم تنها باشین؟
باهم برید مسافرت چند روز و برای خانواده ها عادی میشه که شب رو پیش هم بمونید.
من وقتیکه صیغه بودیم پدرم به هیچ عنوان اجازه نمیدادن شب رو باهم باشیم حتی جدا از هم توی یه خونه.
ولی بعد از عقد دیگه مشکلی نداشتن.
ماهم اون مدت 4ماه مثل خیلیای دیگه مشکلی نداشتیم با این موضوع و زمان کافی رو دادیم به این قضیه.
اتفاق خاصی هم نمیوفته.
اگر این موضوع اینقدر براتون مهمه یا زودتر ازدواج کنید و برید خونه خودتون یا بطور پنهانی باهم جایی برید.اما مسئولیت همه چیز پای خودتونه.خوب میدونید که دوران عقد دوره شناخته و نباید طوری رفتار کنید که همه پل های پشت سرتون رو خراب کنید.
امیدوارم متوجه منظورم شده باشین.
تا زمانی که شناخت کافی از همسرتون بدست نیاوردید مثل زن و شوهری که زیر یه سقف هستن باهم رابطه نداشته باشین.رابطه زناشویی البته
علاقه مندی ها (Bookmarks)