به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 شهریور 03 [ 15:13]
    تاریخ عضویت
    1395-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    6,235
    سطح
    51
    Points: 6,235, Level: 51
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ZENDEGIBEHTAR نمایش پست ها
    به این موضوع زمان بدین
    4ماه زمان زیادی نیست برای سرد شدن.خیلی زوده که بعد از 4ماه بخاطر این موضوع بخواین از هم سرد شین.
    اینکه شب پیش هم بخوابید یا اتاق جدا بهتون بدن رو خودتون باید عادیش کنید و بهتره از خونه همسرتون شروع شه.
    منزل همسرتون که رفتین اتاق جدا برای استراحت شب داشته باشین یا دوشب منزل همسرتون بمونید در این صورت خانواده تون توقع ندارن تو مدت دوروز جدا از هم خوابیده باشین و توقع نداشته باشین خانواده شما مثلا مادرتون بیان بگن دخترم چرا نمیرید توی اتاق باهم تنها باشین؟
    باهم برید مسافرت چند روز و برای خانواده ها عادی میشه که شب رو پیش هم بمونید.
    من وقتیکه صیغه بودیم پدرم به هیچ عنوان اجازه نمیدادن شب رو باهم باشیم حتی جدا از هم توی یه خونه.
    ولی بعد از عقد دیگه مشکلی نداشتن.
    ماهم اون مدت 4ماه مثل خیلیای دیگه مشکلی نداشتیم با این موضوع و زمان کافی رو دادیم به این قضیه.
    اتفاق خاصی هم نمیوفته.
    اگر این موضوع اینقدر براتون مهمه یا زودتر ازدواج کنید و برید خونه خودتون یا بطور پنهانی باهم جایی برید.اما مسئولیت همه چیز پای خودتونه.خوب میدونید که دوران عقد دوره شناخته و نباید طوری رفتار کنید که همه پل های پشت سرتون رو خراب کنید.
    امیدوارم متوجه منظورم شده باشین.
    تا زمانی که شناخت کافی از همسرتون بدست نیاوردید مثل زن و شوهری که زیر یه سقف هستن باهم رابطه نداشته باشین.رابطه زناشویی البته
    ممنون از راهنماییتاتون، ولی اصلا منظور من رابطه زناشویی کامل نیست! چون خودم هم از معایبش آگاهم
    ولی منظور من حتی بوسیدن ساده است!یا معاشقه
    من اجازه ندارم خونه همسرم بمونم، اگر بمونم فرداش خونه خودمون کلی اعصاب خوردی راه میافته (از طرف مامانم خخخخ)
    انگار راه ساده تر زود ازدواجه
    ممنون در کل

  2. کاربر روبرو از پست مفید hiva_yekta تشکرکرده است .

    ZENDEGIBEHTAR (دوشنبه 20 دی 95)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hiva_yekta نمایش پست ها
    ممنون از راهنماییتاتون، ولی اصلا منظور من رابطه زناشویی کامل نیست! چون خودم هم از معایبش آگاهم
    ولی منظور من حتی بوسیدن ساده است!یا معاشقه
    من اجازه ندارم خونه همسرم بمونم، اگر بمونم فرداش خونه خودمون کلی اعصاب خوردی راه میافته (از طرف مامانم خخخخ)
    انگار راه ساده تر زود ازدواجه
    ممنون در کل
    از اونجایی معذرت میخوام عدم ا.ر.ض.ا شدن همسرتون صحبت کردین من ذهنم رفت سمت رابطه کامل چون ذهنیتم این هست که با رابطه کامل به اون مرحله میرسن و نه بوسه.
    نگران نباشین موضوع پیچیده ای نیست اینم بخشی از شیرینی های دوران نامزدی هست.
    از فرصتای کوچیک استفاده کنین یا به قول دوستمون میتونید برید هتل.و اینکه هرچی مدت زمان رابطه شما بیشتر شه حساسیت خانواده هم نسبت به شما کمتر میشه.
    در حال حاضر این موضوع برای خانواده ها هنوز کاملا جا نیوفتاده ولی کم کم همه شمارو به عنوان زن و شوهر میشناسن نه دختر من یا پسر من

  4. کاربر روبرو از پست مفید ZENDEGIBEHTAR تشکرکرده است .

    جوادیان (دوشنبه 20 دی 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.