
نوشته اصلی توسط
hamid.n
نمیدونم چرا فکر میکنن کسی که قدش کوتاه نمیتونه خوشبختشون بکنه . من قدم دست خودم نبوده ولی تو مواردی که اکتسابی بوده سعی کردم عالی باشم .از اینکه یه دختر به اجبار بخاد باهام ازدواج کنه بدم میاد . دوست دارم کسی منو به خاطر خودم بخاد .اخلاقم ببینه پشتکارم ببینه ولی اینا برای کسی مهم نیست.
نمیدونم شاید دیگه اصلا دنبال خواستگاری و ازدواج نرفتم. حداقل دیگه کسی غرورم لگدمال نمیکنه و دلمو نمیشکنه
علاقه مندی ها (Bookmarks)