وقتی میبینی با خواستگاری رفتن شخصیتت داغون میشه نرو خواستگاری، بزار عشق خودش پیش بیاد
اگه یکی واقعا دوست داشته باشه اینا به چشمم نمیان، یه بار دیگه هم تاپیک زده بودی همینو گفتم
منم قدم کوتاهه حرف کم نمیشنوم، ولی همه آخرش تو 2متر قبر میخوابیم دیگه، نمیدونم چرا مردم به خاطر قد و قیافشونم قیافه میگیرن، انگار یادشون رفته آخر جاشون کجاست









علاقه مندی ها (Bookmarks)