به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: عشق یا ... ؟

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 96 [ 18:05]
    تاریخ عضویت
    1395-3-27
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,905
    سطح
    26
    Points: 1,905, Level: 26
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    45

    تشکرشده 64 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود خدمت میثم و همه ی اعضا
    بنده با توجه به تجارب زندگیم و یه طلاق ناخواسته در شناسنامه و ذهن آشفته م بهتون جواب میدم ( البته اگر مثله اون طوطی نشیم که مولوی داستانش رو نوشته و ما هم همیشه استقرای فلسفی و قیاس ادبی داشته باشیم )
    البته قبل از گفتن حرفام پوزش میخوام که ممکنه حرفام توهین تلقی بشه بهتون ولی حرف رو باید گفت
    به نظر من شما به شدت دچار کمبود محبت هستی ...تکلیفت با خودتون مشخص نیست ..به عبارتی همیشه نقد رو میچسبی و نسیه رو ول میکنی ( البته این کار خوبه ولی فقط تو کاسبی ) .. نمیدونی از زندگی چی میخوای ..به شدت وسواس و دمدمی مزاج هستی
    من نمیدونم اینچیزا تو روانشناسی مزیت هست یا عیب ولی اینو میدونم که تو زندگیتون اینجور رفتار کردن بهتون ضربه میزنه
    اگه واقعا عاشق دختر فامیلتون هستی چرا هرگز اقدامی نکردی ؟ چطور با وجود اینکه عشقش سال ها تو دلتون بود تونستید به این سرعت تو دانشگاه به یه دختر دیگه فکر کنید ؟ و حالا که شکست خوردید چرا دوباره انتخابش کردی ؟
    از منظرگاه من شما هرگز نمیتونید زندگی آرومی داشته باشید چون همیشه به چیزهایی که یه روز فکر میکنید درسته پشت میکنید ...ضربه میخورید باز برمیگردید سر نقطه ی اول ...
    و البته راه کار من برای شما
    زندگی و انتخاب ها همیشه محدودن دوست خوبم ...گاهی آدم یک انتخاب میکنه بعدش تا آخر عمر درگیر میشی باهاش طوری که تمام انتخاب های دیگه تو ازت میگیره
    شما یه مدت بشین و تو خلوت خودت فقط تفکر کن ببین از زندگی چی میخوای ..چه انتظاراتی از همسر آینده ت داری ...و خودت چه جور آدمی هستی ....اگه جواب اینا رو پیدا کردی اونوقت میتونی تصمیم بهتری بگیری برای زندگیت ...یادمون نره ازدواج فقط زندگیه خودمون نیست ..اگه خراب بشه زندگیه یه نفر دیگه هم خراب میکنیم ...هم بازی بچگی بودن یا هم کلاسی بودن ..وابستگی های احساسی ایجاد میکنه ولی دلیل نمیشه که انتخاب هایی که با وابستگی احساسی میگیریم درست باشن...امیدوارم موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید behnam2020gh تشکرکرده اند .

    meysam.qa (یکشنبه 19 دی 95), ستاره زیبا (یکشنبه 19 دی 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.