سلام دوست عزیز
تفاوت سنی مشکلی نداره ،ما توی فامیل تفاوت سنی 15 سال و 12 سال داریم...خاله خودم با همسرش 15 سال تفاوت سنی دارن....شما از بقیه لحاظ بررسی هاتون رو انجام بدین...برید مشاوره دو نفره و فایل های مربوط به ازدواج رو توی این سایت بخونین...
تشکرشده 180 در 79 پست
سلام دوست عزیز
تفاوت سنی مشکلی نداره ،ما توی فامیل تفاوت سنی 15 سال و 12 سال داریم...خاله خودم با همسرش 15 سال تفاوت سنی دارن....شما از بقیه لحاظ بررسی هاتون رو انجام بدین...برید مشاوره دو نفره و فایل های مربوط به ازدواج رو توی این سایت بخونین...
peymaan (چهارشنبه 15 دی 95), ستاره زیبا (چهارشنبه 06 بهمن 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)