ممنون دوستان

البته اون کاربرایی که مسخره کردن نشون دادن شخصیت درستی ندارن اما از دوستانی که کمک کردن ممنونم

درکل خودم به این نتیجه رسیدم بیخیال این خانوم بشم بهتره . هرچند میدونم بی تفاوتی منو ببینه حریص تر میشه

همون بهتر این رابطه تموم بشه . منم رابطه در حد همون همکار نگه میدارم.

ممنون